AKTUALNIE POSZUKUJEMY

Firma Krystian aktualnie poszukuje osób na stanowiska:

Kierownik Działu Badań i Rozwoju

Miejsce pracy: Przysucha k/Radomia

Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:

  • Współpraca z  zewnętrznymi ośrodkami naukowo – badawczymi, zarówno w Polsce jak i za granicą
  • Kształtowanie systemu przepływu informacji naukowo – technicznej w firmie i udział w planowaniu strategicznym działań badawczych i technicznych spółki
  • Nadzór nad wewnętrznym laboratorium badawczym, prowadzenie badań i proponowanie kierunków jego rozwoju
  • Koordynacja zadań Działu Badań i Rozwoju, przygotowywanie ekspertyz i opinii dla klientów zewnętrznych i wewnętrznych

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższe
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Umiejętności biegłej obsługi pakietu MS Office
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych - budowania dobrych i trwałych relacji z klientami, pozytywnego nastawienie do pracy i zespołu
  • Umiejętności pracy pod presją czasu
  • Sumienności, dokładności, samodzielności i umiejętności rozwiązywania problemów

Co Tobie zapewnimy:

  • Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego i systemu premiowego
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz programach rozwojowych
  • Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy
  • Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy

 

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą. Jednocześnie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Specjalista ds. zarządzania jakością

Miejsce pracy: Przysucha k/Radomia

 

Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:

  • Opracowywanie procedur i instrukcji oraz kontrola dokumentów dotyczących wdrożonych systemów zarządzania jakością
  • Analizowanie przyczyn problemów jakościowych oraz wdrażanie zmian, które zapewnią poprawę jakości
  • Aktywny udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego w zakresie systemów zarządzania jakością
  • 2-letniego doświadczenia w obszarze zapewnienia jakości
  • Znajomości norm systemów jakości ISO
  • Umiejętności analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów
  • Samodzielności i doskonałej organizacji pracy własnej

Co Tobie zapewnimy:

  • Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego i systemu premiowego
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz programach rozwojowych
  • Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy
  • Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy
  • Przestrzeń do wdrażania nowych rozwiązań

 

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą. Jednocześnie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Specjalista ds. planowania produkcji

Miejsce pracy: Przysucha k/Radomia

 

Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:

  • Planowanie procesów produkcji w oparciu o zamówienia i prognozy sprzedaży
  • Kontrola stanu surowców i materiałów pod kątem realizacji planów produkcyjnych
  • Bieżące nadzorowanie oraz weryfikowanie wykonania planu produkcyjnego w szczególności kontrolowanie terminowości realizacji zleceń produkcyjnych
  • Analiza dostępności mocy produkcyjnych i optymalne ich wykorzystanie
  • Sporządzanie analiz i raportów odchyleń oraz identyfikacja przyczyn powodujących zakłócenia planu produkcji

 

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego np. matematyka, ekonomia
  • 2-letniego doświadczenia w obszarze planowania
  • Bardzo dobrej znajomości MS Office w tym Excela
  • Umiejętności analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
  • Kontroli stanu surowców i materiałów pod kątem realizacji planów produkcyjnych,
  • Umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność

 

Co Tobie zapewnimy:

  • Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz programach rozwojowych
  • Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy
  • Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy
  • Przestrzeń do wdrażania nowych rozwiązań

 

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą. Jednocześnie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

SZWACZKA

Miejsce pracy: Przysucha koło Radomia

Zakres obowiązków:

  • Szycie odzieży ochronnej, korporacyjnej i roboczej,
  • Wykonywanie czynności według podziału pracy w zespole (wykonywanie szwów, kieszeni, wszywanie, naszywanie, przyszywanie, odszywanie, lamowanie, stębnowanie, obszywanie, wykonywanie dziurek, haftowanie, pikowanie itp.),
  • Praca zgodnie z dokumentacją technologiczną,
  • Kontrolowanie własnej pracy pod względem jakościowym,
  • Podstawowa obsługa i konserwacja maszyn (zakładanie odpowiednich elementów itp.).

Wymagania:

  • Wykształcenie zawodowe kierunkowe
  • Samodzielność, dokładność, wytrwałość i sprawność manualna.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego,
  • Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy,
  • Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy,
  • Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż,

 

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy: Przysucha koło Radomia

 

Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:

  • Prowadzenie kalendarza spotkań i korespondencji Zarządu
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentacji na potrzeby Zarządu
  • Koordynowanie spotkań i podróży służbowych Zarządu
  • Nadzór nad obiegiem dokumentacji, przygotowywanie dokumentacji na potrzeby spotkań Zarządu
  • Sprawowanie opieki nad recepcją i współpraca z kontrahentami
  • Realizacja bieżących zadań zlecanych przez Zarząd
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji pomiędzy Zarządem, a pozostałymi działami firmy

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego minimum na poziomie C1
  • Mile widziana znajomość języka niemieckiego
  • Wykształcenia wyższego ekonomicznego, administracyjnego lub pokrewnego
  • Wysokiej kultury osobistej
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Dobrej znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • Umiejętności organizacyjnych, planowania i określania priorytetów

Co Tobie zapewnimy:

  • Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz programach rozwojowych
  • Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy
  • Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy
  • Przestrzeń do wdrażania nowych rozwiązań

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą. Jednocześnie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

TOP