KARIERA
Kierownik Działu Zakupów
Miejsce pracy: Przysucha koło Radomia
Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:
- Zarządzanie procesami i projektami zakupowymi w tym zapasami w magazynie
- Udział w tworzeniu strategii zakupowej oraz kształtowanie standardów i procedur w Dziale Zakupów
- Budowanie i rozwijanie relacji z dostawcami, poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań dla biznesu
- Prowadzenie negocjacji handlowych i uzgadnianie warunków współpracy
- Sporządzanie raportów, analiza i usprawnienie procesów zakupowych
- Zarządzanie zespołem zakupowym, motywowanie i rozwijanie kompetencji zespołu
- Nadzór nad składaniem zamówień i realizacją całokształtu zakupów
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego
- Dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację biznesową - minimum poziom B2
- 4 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- Dobrej znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Umiejętności organizacyjnych, planowania i określania priorytetów
- Umiejętności analitycznego myślenia
Co Tobie zapewnimy:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjny system wynagrodzeń
- Możliwość rozwoju i odbywania szkoleń
- Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole
Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą. Jednocześnie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Product Manager
Miejsce pracy: Przysucha k/Radomia
Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:
- Przygotowywanie analiz o sytuacji rynkowej i trendach na rynku
- Generowanie pomysłów na nowe produkty, opracowanie i wykonania planów rozwoju produktu
- Wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących
- Project management dla pełnego cyklu wprowadzania produktu na rynek
- Analizowanie wyników sprzedaży wprowadzonych produktów
- Przygotowywanie i nadzór nad prawidłowością merytoryczną materiałów informacyjnych dotyczących produktów
- Współpraca przy tworzeniu i realizacji planów marketingowych w zakresie marek i produktów firmy
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego zarządzanie i marketing lub pokrewne
- Min 3- letniego doświadczenia w obszarze wdrażania produktów
- Dobrej znajomości języka angielskiego
- Dobrej znajomości MS Excel i PowerPoint
- Umiejętności zarządzania projektami i nastawienia na osiąganie celów
- Umiejętności analitycznych i organizacyjnych oraz samodzielności, kreatywność i inicjatywy
Co Tobie zapewnimy:
- Pracę w szybko rozwijającej się firmie rodzinnej oferującej profesjonalne produkty dla różnych branż
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego
- Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz programach rozwojowych
- Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy
- Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy
- Przestrzeń do wdrażania nowych rozwiązań
Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Przysucha k/Radomia
Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:
- Wprowadzanie zamówień klientów do systemu i przygotowywanie niezbędnych dokumentów sprzedażowych
- Zapewnienie szybkiej i profesjonalnej obsługi we wszystkich kontaktach z klientami
- Pomocne i przyjazne podejście do klientów, zmierzające do polubownego rozwiązania sytuacji
- Weryfikowanie i dokumentowanie informacji od klienta w odpowiednich systemach, w sposób zapewniający wysoką jakość i wiarygodność
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Wykształcenia wyższe (kierunki: finanse, ekonomia, zarządzanie, administracja)
- Minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Umiejętności biegłej obsługi pakietu MS Office
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych - budowania dobrych i trwałych relacji z klientami, pozytywnego nastawienie do pracy i zespołu
- Umiejętności pracy pod presją czasu
Co Tobie zapewnimy:
- Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz programach rozwojowych
- Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy
- Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy
Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą. Jednocześnie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
SZWACZKA
Miejsce pracy: Przysucha koło Radomia
Zakres obowiązków:
- Szycie odzieży ochronnej, korporacyjnej i roboczej,
- Wykonywanie czynności według podziału pracy w zespole (wykonywanie szwów, kieszeni, wszywanie, naszywanie, przyszywanie, odszywanie, lamowanie, stębnowanie, obszywanie, wykonywanie dziurek, haftowanie, pikowanie itp.),
- Praca zgodnie z dokumentacją technologiczną,
- Kontrolowanie własnej pracy pod względem jakościowym,
- Podstawowa obsługa i konserwacja maszyn (zakładanie odpowiednich elementów itp.).
Wymagania:
- Wykształcenie zawodowe kierunkowe
- Samodzielność, dokładność, wytrwałość i sprawność manualna.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego,
- Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy,
- Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy,
- Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż,
Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Asystent/ka Zarządu
Miejsce pracy: Przysucha koło Radomia
Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:
- Prowadzenie kalendarza spotkań i korespondencji Zarządu
- Przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentacji na potrzeby Zarządu
- Koordynowanie spotkań i podróży służbowych Zarządu
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji, przygotowywanie dokumentacji na potrzeby spotkań Zarządu
- Sprawowanie opieki nad recepcją i współpraca z kontrahentami
- Realizacja bieżących zadań zlecanych przez Zarząd
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji pomiędzy Zarządem, a pozostałymi działami firmy
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego minimum na poziomie C1
- Mile widziana znajomość języka niemieckiego
- Wykształcenia wyższego ekonomicznego, administracyjnego lub pokrewnego
- Wysokiej kultury osobistej
- Doświadczenia na podobnym stanowisku
- Dobrej znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Umiejętności organizacyjnych, planowania i określania priorytetów
Co Tobie zapewnimy:
- Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego
- Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz programach rozwojowych
- Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy
- Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy
- Przestrzeń do wdrażania nowych rozwiązań
Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą. Jednocześnie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).