AKTUALNIE POSZUKUJEMY

Firma Krystian aktualnie poszukuje osób na stanowiska:

Product Manager

Miejsce pracy: Przysucha k/Radomia

 

Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:

  • Przygotowywanie analiz o sytuacji rynkowej i trendach na rynku
  • Generowanie pomysłów na nowe produkty, opracowanie i wykonania planów rozwoju produktu
  • Wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących
  • Project management dla pełnego cyklu wprowadzania produktu na rynek
  • Analizowanie wyników sprzedaży wprowadzonych produktów
  • Przygotowywanie i nadzór nad prawidłowością merytoryczną materiałów informacyjnych dotyczących produktów
  • Współpraca przy tworzeniu i realizacji planów marketingowych w zakresie marek i produktów firmy

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego zarządzanie i marketing lub pokrewne
  • Min 3- letniego doświadczenia w obszarze wdrażania produktów
  • Dobrej znajomości języka angielskiego
  • Dobrej znajomości MS Excel i PowerPoint
  • Umiejętności zarządzania projektami i nastawienia na osiąganie celów
  • Umiejętności analitycznych i organizacyjnych oraz samodzielności, kreatywność i inicjatywy

Co Tobie zapewnimy:

  • Pracę w szybko rozwijającej się firmie rodzinnej oferującej profesjonalne produkty dla różnych branż
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz programach rozwojowych
  • Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy
  • Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy
  • Przestrzeń do wdrażania nowych rozwiązań

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Przysucha k/Radomia

 

Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:

  • Wprowadzanie zamówień klientów do systemu i przygotowywanie niezbędnych dokumentów sprzedażowych
  • Zapewnienie szybkiej i profesjonalnej obsługi we wszystkich kontaktach z klientami
  • Pomocne i przyjazne podejście do klientów, zmierzające do polubownego rozwiązania sytuacji
  • Weryfikowanie i dokumentowanie informacji od klienta w odpowiednich systemach, w sposób zapewniający wysoką jakość i wiarygodność

 

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższe (kierunki: finanse, ekonomia, zarządzanie, administracja)
  • Minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Umiejętności biegłej obsługi pakietu MS Office
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych - budowania dobrych i trwałych relacji z klientami, pozytywnego nastawienie do pracy i zespołu
  • Umiejętności pracy pod presją czasu

 

Co Tobie zapewnimy:

  • Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz programach rozwojowych
  • Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy
  • Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy

 

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą. Jednocześnie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

SZWACZKA

Miejsce pracy: Przysucha koło Radomia

Zakres obowiązków:

  • Szycie odzieży ochronnej, korporacyjnej i roboczej,
  • Wykonywanie czynności według podziału pracy w zespole (wykonywanie szwów, kieszeni, wszywanie, naszywanie, przyszywanie, odszywanie, lamowanie, stębnowanie, obszywanie, wykonywanie dziurek, haftowanie, pikowanie itp.),
  • Praca zgodnie z dokumentacją technologiczną,
  • Kontrolowanie własnej pracy pod względem jakościowym,
  • Podstawowa obsługa i konserwacja maszyn (zakładanie odpowiednich elementów itp.).

Wymagania:

  • Wykształcenie zawodowe kierunkowe
  • Samodzielność, dokładność, wytrwałość i sprawność manualna.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego,
  • Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy,
  • Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy,
  • Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż,

 

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy: Przysucha koło Radomia

 

Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:

  • Prowadzenie kalendarza spotkań i korespondencji Zarządu
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentacji na potrzeby Zarządu
  • Koordynowanie spotkań i podróży służbowych Zarządu
  • Nadzór nad obiegiem dokumentacji, przygotowywanie dokumentacji na potrzeby spotkań Zarządu
  • Sprawowanie opieki nad recepcją i współpraca z kontrahentami
  • Realizacja bieżących zadań zlecanych przez Zarząd
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji pomiędzy Zarządem, a pozostałymi działami firmy

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego minimum na poziomie C1
  • Mile widziana znajomość języka niemieckiego
  • Wykształcenia wyższego ekonomicznego, administracyjnego lub pokrewnego
  • Wysokiej kultury osobistej
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Dobrej znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • Umiejętności organizacyjnych, planowania i określania priorytetów

Co Tobie zapewnimy:

  • Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz programach rozwojowych
  • Pracę w dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze z wysokimi standardami pracy
  • Dostęp do najnowszego oprogramowania i zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy
  • Przestrzeń do wdrażania nowych rozwiązań

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą. Jednocześnie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

Przedstawiciel Handlowy

województwa: pomorskie, warmińsko-mazurskie, kujawsko-pomorskie

Jakie będę Twoje zadania na stanowisku:

  • Realizacja celów sprzedażowych w oparciu o sprzedaż odzieży ochronnej i artykułów BHP
  • Umawianie i prowadzenie spotkań handlowych
  • Cold calling
  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz kontakty z klientami w ramach posiadanej bazy danych
  • Doradztwo produktowe oraz kreowanie rozwiązań dopasowanych do profilu i oczekiwań klienta
  • Przygotowywanie kosztorysów proponowanych rozwiązań
  • Raportowanie działań w systemie CRM

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Minimum 3 letniego doświadczenia w sprzedaży B2B (preferowane art. BHP)
  • Ogólnej wiedzy rynkowej, orientacji i kontaktów w firmach produkcyjnych zlokalizowanych w powierzonym regionie działania
  • Umiejętności pracy indywidualnej oraz współpracy w zespole
  • Samodzielności oraz umiejętności organizacji własnej pracy i ustalania priorytetów
  • Doświadczenia w prowadzeniu kilku projektów w jednym czasie
  • Umiejętności negocjacyjnych i predyspozycji do prowadzenia prezentacji
  • Umiejętności obsługi komputera (praca w CRM, xls, outlook)
  • Minimum średniego wykształcenia
  • Posiadania prawa jazdy kategorii B
  • Wizyt minimum 2 razy w m-cu w siedzibie firmy woj. mazowieckie, 26-400 Przysucha, ul. Staszica 9A

Co Tobie zapewnimy:

  • Pracę w profesjonalnej firmie oferującej unikatowe produkty i rozwiązania dedykowane firmom produkcyjnym z różnych branż
  • Atrakcyjny system wynagradzania złożony z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego
  • Pracę w oparciu o home office (ok. 20%-30% czasu), praca z klientami w terenie (ok. 70-80%)
  • Pakiet szkoleń wewnętrznych przygotowujących do pracy z produktami oraz zewnętrzne szkolenia podnoszące kwalifikacje i umiejętności sprzedażowe
  • Narzędzia pracy w tym samochód klasy C, laptop, telefon komórkowy
  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: e-mail: rekrutacja@krystian.com.pl z dołączoną poniższą klauzulą. Jednocześnie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

TOP